Laatst hadden wij het bij Nederlands over stijlfouten, nu liep ik vanmiddag bij de Didi, en jahoor; 'uw bon is ook tevens het garantiebewijs'. Het is 'ook' of 'tevens', 'ook tevens' is een dubbelopje. Voor zover de taalles van vandaag. Haha. M'n tante gaat begin maart trouwen, dus gingen we even shoppen voor een leuk outfitje. Uiteindelijk heb ik een leuk groen/blauw jurkje van de Didi gekocht. En verder bij the promiss een donkerblauw jurkje en wit jasje.
Nu ben ik voor het eerst Musical Moods terug aan het luisteren, en believe me, het is echt leuk :')
Liefs~
maandag 8 februari 2010
Abonneren op:
Posts (Atom)