vrijdag 1 januari 2010
Happy new year!
En toen was het alweer 2010! Heel gelukkig nieuwjaar iedereen ;D. Tijdje niet geupdated, ik nam een soort 'vakantiebreak', maar hier ben ik dus weer. Gister lekker oliebollen & apelflappen gebakken, ohja, zelfs nog een paar bananenflappen. 'S avonds lekker een cholesterolshot aan oliebollen, appelflappen en zelfgemaakte & bedachte 'huzarensalade'. De honden zijn er gelukkig nog, die zijn een paar keer door een gaatje in de afrastering ontsnapt, omdat ze zo bang waren (en zijn) voor het vuurwerk, dit jaar viel het gelukkig erg mee. En hebben ze braaf in de keuken gelegen. Verder heb ik met een vriendin de film 'calendar girls' gekeken. Je zou het misschien niet verwachten, maar hij is gewoonweg geniaal. Hellen Mirren (speelde onder andere in; 'The queen) speelt de hoofdrol. Het verhaal begint op het Engelse platteland, waar een damesclub een jaarlijkse geldinzameling houdt, dit jaar bedenken een paar vrouwen dat ze een naaktkalender kunnen maken, met zichzelf als modellen. Natuurlijk brengt dat een hoop trammelant met zich mee, maar uiteindelijk komt het nog goed ook. Echt een aanrader dus.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten