vrijdag 11 december 2009

Kerstboomtaferelen, paardencoaching & hondenweer

Okee, sorry guys, even een dagje niet geupdated. Ik had het gisteren nogal druk. Dit kwam waarschijnlijk niet doordat ik de 2e twee uur vrij had, of doordat het laatste uur uitviel, maar door een aantal andere zaken. Alhoewel ik pas om 9:15 de bus hoefde te nemen stond ik op tijd op. Mijn moeder was vandaag vrij, want ze kreeg een groepje mensen voor haar 'specialisme' paardencoaching. Ik ruimde snel even de kamer op, zette een kerstmuziekje aan en stak kaarsen aan. Zo, nu zag het er toch een beetje kerstmisachtig uit. ;D.
Na een snel ontbijtje liep ik naar de bus, maar meteen begon het te hozen, zeiknat en nogal chagerijnig kwam ik op school aan. Tot overmaat van ramp vergaten we voor de 3x achter elkaar de vergadering van de schoolkrant, life sucks. Maargoed, toen ik thuiskwam was m'n zusje net haar kerstboompje in haar kamer aan het zetten. Naar veel gedoe en gekloot met lampjes die het niet deden, slingers die gewoonweg weigerden normaal te functioneren, kerstballen die het verdomden aan haakjes te blijven hangen en smeltend engelenhaar was het kerstfeest compleet. Maargoed, naar zo'n 2 uur prutsen stond die dan. Jammer dat er nog een hele bult huiswerk wachtte.

Naooom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten