JEH! Vandaag had ik maar 3 uurtjes les, en morgen trouwens weer. Ik en m'n zusje hadden daarom bedacht dat we even gingen shoppen en wat shirts voor haar gingen kopen. Toen we in de 'stad' aankwamen vonden we het er verdacht stil en leeg uitzien, na wat research te hebben gedaan bleek dat de (meeste) winkels pas om 13:00 opengingen (het was 11:00).
We zijn maar even bij de HEMA gaan zitten voor een broodje, en hebben een beetje rond gekeken. Maar, na dik 2 uur wachten zijn we dan wel geslaagd! Maarliefst 10 shirts, 2 potjes nagellak en een bus deo ;D.
Wat vinden jullie trouwens van het ontslag van Ronald Koeman? Ik vind het persoonlijk verrasend, AZ had dan wel de klap van DSB gehad, maar was juist weer een beetje aan het opkrabbelen (afgezien het verlies van Vitesse). Verder denk ik wel dat Dick Advocaat een versterking is, met al die Belgen daar is er vast een strakke hand nodig!
En dan nog iets, gisteren zijn de liveshows van Op zoek naar Mary Poppins begonnen. Om stipt 20:20 zat ik voor de TV klaar, en tot mijn grote schrik hoorde ik dat er in de 1e liveshow gelijk 2 mary's het strijdtoneel moesten verlaten. Het werden Eefje en Suzanne, hoewel ik niet kan zeggen of dat oprecht was, de kwaliteit was zo goed, alle dames hadden 'PAZZEZ' (of hoe je dat dan ook schrijft ;)), en lagen dicht bij elkaar qua niveau. Wat me wel erg veraste was dat Carmen in de sing-off stond, zij behoort echt tot mijn favorieten!
Seeya soon!
Naooom
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten