woensdag 9 december 2009
Slootjespringen en kerstboomtrekken
Haha, wat heb ik gelachen gisteren! Ik had maar 1 uur les, en daarna zijn ik en mijn zusje naar huis gebracht, wat een luxe. Na eerst roerei met spek en tomaten te hebben verorbert liepen we naar de paarden die achter in de wei stonden. We moesten de baden met water bijvullen, maar dat duurde eeuwig. Omdat we ons verveelden begonnen we door de sloot te lopen, en slootje te springen enzo. Toen we een tijdje bezig waren kreeg m'n zusje zo de slappe lach dat ze in de sloot viel! Last but not least viel ze er na 3 minuten wéér in. We hebben vreselijk de slappe lach gehad. Later die middag liepen we mét onze honden (Blasly&Tamino) richting de hei, om 2 kleine kerstboompjes uit te zoeken. Tamino trok zo hard, dat ik aan de riem ging hangen en helemaal ondersteboven werd getrokken. ;D. Na een tijdje bedachten we dat we de honden beter eerst naar hij konden brengen. Weer terug op de hei, dit keer zonder honden, zochten we een leuk boompje uit. We knoopten er 2 hondenriemen aan en begonnen keihard te trekken, zo hard, dat allebei de riemen knapten. Na nog veel meer pogingen en 20x de slappe lach hebben gehad hebben we uiteindelijk 2 geschikte boompjes gevonden en ontworteld. Wat een geniale middag!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten