zondag 6 december 2009

Sinterklaas!

Gisterenavond was 't heerlijk avondje dan eindelijk gekomen. 'S middags arriveerden mijn nichtjes, alleen de jongste gelooft nog in Sinterklaas. Met de rest van de familie hadden we lootjes getrokken, ik had m'n zusje Britt getrokken, en mijn moeder had mij getrokken. Als presentjes kreeg ik; een chocoladeletter Z, (tsja, de N zal wel uitverkocht zijn ofzo), 2 oogschaduws, een body scrub, een CD, en 3 mini-bodybutters van TBS, in cherry, grapefruit en mandarijn. Met de bodybutters ben ik superblij, ze ruiken ook goddelijk! ;D

Vanmiddag ga ik een kerstboompje op m'n kamer zetten, en proberen 'de kerstsfeer' wat op te leuken...
Verder begint er vanavond om 20:20, OP ZOEK NAAR MARY POPPINS! de vorige 'op zoek naar...' vond ik geweldig, ik kan (bijna) alle liedjes meezingen.. Wel las ik net op de site, dat er in de 1e liveshow (vanavond dus) gelijk 2 Mary's uitgaan, ipv 1... Een dubbele executie dus, hoop dat het goed komt!

Naooom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten