donderdag 3 december 2009

Welcome to SweetColourfulSweets!

Hello there! Dit is dus mijn blog, geen mode of muziekblog, maar een blog over mijn eigen leven.
Ook ben ik van plan er 'recensies' op te zetten, bijvoorbeeld van boeken, CD's of musicals. Als je iets op of aan te merken hebt, please let me know, and comment!

Nu denk je; Blogging is zoo 2008, anno 2009 twittert iedereen alleen nog maar? Er zit een kern van waarheid in, ook ik twitter.... but still, ik vindt een blog toch wat persoonlijker, en ik wil later graag of journalist of bioloog worden (beetje vreemde combi, I know), dit leek me dus 'the way' om alvast een beetje te oefenen.

The one behind, zoals ze dat zo leuk noemen, ben ik; Naomi, 14 jaar. Ik zit op dit moment in de derde klas van het (T)VWO, ik hou van ponies (standaard, but who cares?), hou van muziek, musicals en voetbal. Tsja, dat laatste is niet bepaald standaard, zoals ze wel zeggen; 'het gaat hier om het winnen, en het gaat niet om de sport!'. Mijn favoriete club is Liverpool, uit het regenachtige Engeland.

Last but nog least merk je misschien wel dat ik veel Engelse 'termen' gebruik, dit komt misschien omdat ik de hele dag Engels hoor, of omdat ik Engels gewoon een leuke taal vindt, who knowes?

Enjoy!

Naooom

2 opmerkingen: